اخبار

آیین تجلیل از ممتازین دبیرستان امام هادی (علیه‌السلام)

آیین تجلیل از ممتازین دبیرستان امام هادی (علیه‌السلام)
مراسمی باشکوه در دبیرستان پسرانه دوره اول امام هادی (علیه‌السلام) کرمان به منظور تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز در زمینه‌های قرآنی، درسی و ورزشی برگزار شد.

این مراسم با حضور اعضای ستاد قم حجت الاسلام اسفندیاری، جناب آقای محسنی و همچنین سرکار خانم ملاجعفری (معاون مجتمع کرمان) و سایر اساتید و کادر مدرسه، فضایی معنوی و پرنشاط را برای حاضرین رقم زد.

در این مراسم از 6 نفر برتر در زمینه حفظ قرآن، 10 نفر در مسابقات قرآن و عترت، 18 نفر در زمینه‌های آموزشی و 14 نفر در رشته‌های مختلف ورزشی تجلیل به عمل آمد.
همچنین 3 نفر از دبیران این دبیرستان به عنوان دبیران برتر مسابقات قرآن از سمت مجتمع قم و 6 نفر از دانش‌آموزان به عنوان دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآنی از سمت مجتمع قم معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند

<div id=”11633473448″><script type=”text/JavaScript” src=”https://www.aparat.com/embed/uxycp9m?data[rnddiv]=11633473448&data[responsive]=yes”></script></div>

 

این مراسم فرصتی ارزشمند برای قدردانی از تلاش‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان ممتاز این دبیرستان بود و انگیزه‌ای مضاعف برای ادامه مسیر تعالی و پیشرفت در آنان ایجاد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا